19. juni 2009

8. serieseilas: Tirsdag 23. juni

Eiere
Meld dere på i kommentar til dette innlegget innen kl. 21:00 søndag før seilasen. (Etter dette tidspunktet begynner vi å fylle inn reservemannskaper til vi har fullt lag.)

Tilleggsmannskap (additional crew)
Per fredag kl 21:00 mangler vi 2-3 mannskaper. Vi kaller i første omgang inn Ståle og Bjarne. Meld fra i kommentar til dette innlegget om dere kan stille eller ikke.

Vi møtes på Karmøy seilforening kl 17.00
Vi forlater kai når vi er fulltallige - senest kl 17.15. Nå skal vi benytte siste serieseilas til å vise at vi kan vinne en til, ikke sant ?

Go Carmen, GO !

5 kommentarer:

  1. Jeg er innkalt som meddommer i Gulating lagmannsrett i Stavanger på en sak som er berammet til 3 dager fom mandag 22/6. Det er derfor stor sannsynlighet for at jeg ikke kan bli med på tirsdag. Jeg vet mer mandag kveld.
    Torgrim

    SvarSlett
  2. Jeg er klar for regatta på tirsdag

    Bjørn

    SvarSlett
  3. Jeg er også litt usikker. Har lovet meg bort til dugnad for lenge siden, men får beskjed mandag kveld om denne blir noe av.

    Ståle

    SvarSlett
  4. Hm, jeg ble valgt som formann i 10-mannsjuryen. Dermed ser det mørkt ut for tirsdagsseilasen for mitt vedkommende :-(

    SvarSlett
  5. Jeg kan være med i morgen

    Ståle

    SvarSlett